tankar

Mycket som rör sig i huvudet nu!!
Mycket tankar om vad man ska göra med livet???
Jobb,resor och sånt.
Man vill ju göra nått som det är lite mening med!!
Inta bara gå och vara,måste ju ta vara på det korta liv man har för snart sitter man där gammal och grå och undrar??

           'vad fan gjorde jag??ingenting??'

Man har bara ett liv och då ska man väl 'leva' det ordentligt!!

Vill ju resa,göra massa spännande och utvecklande saker,men allt kretsar om dessa jävla pengar!!
Vill ju jobba med nått som jag känner att jag brinner för!

Drömmen hade ju vart att resa nånstan och hjälpa barn,men man kan ju inte bara dra när man har familj och underbart hade det ju varit om dom var med mig<3
Men sen är man ju så bekväm av sig med allt,tak över huvudet,mat på bordet tillgång till rent vatten man har ju allt!!

Det är ju det där att ta steget.........

Man kan inte bara äta,jobba,skita och sova!!!!
Det kan ju iinte vara meningen med livet??!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0