svammel i vanlig ordning :P

När man inte förstår klockan förlitar man sig på ljuset och mörkret för att bedömma när det är natt eller dag.....i allafall när man är 3.5 år!
Skitungen vägrar lägga sig för hon tycker ju att det är dag för det är så ljust ute.
Har försökt förklara att på våren/sommaren lyser solen även på kvällen och natten/morgonen.
Fortsätter det så här kommer hon ju gå upp mitt i natten när det är sommar haha.

Va till tandläkaren i morse och dom tyckte det läkt fint , vart ny tid om två veckor för att kolla den lösa tanden.
Hon är jätte duktig hos tandläkaren,hoppar upp i stolen och gapar stort.
Frågar om allt och charmar dom flesta med sitt glada sociala sätt :))
Inte rädd för nån/nått,pratar glatt med alla.
För ofta höra hur duktig hon är på att prata men så har de ju varit sen hon var liten <3
Mitt busfrö var ju tidig med nästan allt.
Klart att hon även har sina mindre bra sidor,ingen är väl 'perfekt'??!!<3

Nu ska jag slänga mig i soffan en stund innan det är dags att förbereda hemmagjorda pizzan tills älsklingen kommer från jobbet.

I morgon är det jobb för oss båda så fanny sticker till farmor tidigt på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0