påskhelgen

Helgen har spenderats med nära och kära och MÄNGDER med mat :)
Grillat båda dagarna med massa goda tillbehör.
På fedagen var vi hos mamsen och på lördagen hos svärföräldrarna.
Fanny fick busa  med kusinerna <3
Påskäggs jakt och monopol-spel roade vi oss med.

Sen har ju vädert verkligen varit på topp så man kan inte annat än bli glad.
Allt känns så lätt när man får njuta av denna härliga sol!!!
Alla motgångar som väntar runt hörnet och följer en i hasorna känns inte lika jobbiga!

Även i dag har vi spenderat nästan hela dagen i solen.
Efter frukosten traska Fanny och jag till lekparken som var full med barn och föräldrar :)
Packade med oss filt lite bra läsning  och leksaker !
Medans jag pressade i solen lekte skruttan för fullt.

Fick sen besök av papsen/morfar och åkte hem till millis.

Efter lite lunch hemma tog vi oss en cykeltur runt tisken.
Nu sitter skitgrisen i badet och när hon är riktigt ren ska hon få slappa till en film.

Ja det var lite om helgen de :P

Bilder!!


Ger moster påskteckning :)




fina tjockis syster<3



************


Nellie ,Fanny och Dennis<3

Emma,Fanny och maddis som pressar i solen :P

Tre glada skitungar som hittat sina påskägg och farfars/morfars mys<3

Gott!!

spelar monopol :)



Tre underbara skitgrisar<3


Många påskägga var det till min busunge.
Även jag fick ju ett :D
Mitt innehöll lite godis,smink och en mp3 :D
Tack älsklimng du är bäst!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0