påsk!

Jaha då var det påsk då och jag glömde klä ut min lilla skrutta till dagis :(
Hon får påska lite i morgon i stället<3
Ägg ska målas och godisägg ska gömmas och på eftermiddagen/kvällen blir det iväg och grilla.

Göttans!!!!

På lördag blir det att åka ut till farmor å farfar  och påska,faster är ju hemma från norge så det blir skoj för fanny och även oss att träffa henne :)
Få se om kusinerna kanske är där oxå??
Fanny skulle tycka det var så kul.
Skulle även vilja hälsa på papsen/morfar men måste hinna fixa med bilen innan vi ska fara till stockholm.
Mathias Jobbar ju sen hela söndagen och det går ju så dåligt med bussar när det är röda dagar.

_______________

Finns så mycke jag skulle vilja skriva av mig om,men går ju inte!!!
Fan!
_____________

Glad påsk då alla glada :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0