lååååång promenad!



Älskar dig skitungen min<3


I dag har jag jobbat ett sånt där långt pass...eller inte :P
11.30-16
 
Mathias släppte av Fanny när jag sluta för han började då.
Skitungen hade cyckeln med.
Det var nog den längsta promenad jag varit med om..inte avstånd utan tid!!!!
Vi gick vid tio i fyra och var hemma kvart i sex :O
Hon pillade på varendaste liten sak hon såg efter vägen,stenar,pinnar, tändare ja allt möjligt och får ju inte glömma att hon badade i alla vattenpölare oxå!!
Brukar ta högst en halvtimme så dett va nog rekord haha.
Nu sitter hon helt slut i soffan,ska väl göra kväller snart<3


Nu känner man verkligen att våren står bakom husknuten,massa härlig sol och värme som tar bort all denna hemska snö.

Bilder från vår promenad hem :)









***
Nu har jag kommit till en gräns!!!
Detta funkar inte längre.....
***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0