kluven som fan!

jag är så kluven!!!!
Massa saker jag vill göra MEN det är ju dom där jävla pengarna man INTE har som sätter stopp för allt!

Ska man hyra stuga eller ska man skita i det??!!
Vad ska man annars göra på 'semestern' i sommar??
Furuvik och tomteland blir det då för fannys skull!
Snackade med millis i dag och vi ska åka tillsammans till tomteland :)
Skoj för lina och fanny så dom kan busa tillsammans<3

Kryssning vill jag åka på,utomlands skulle ju inte sitta fel och ja....... finns ju hur mycket som helst jag spånar på!
Åka och hälsa på Jonna vill jag oxå hinna med! :)
Stockholm några dagar men utan Fanny då :P
Hon är för stor för vagn och för liten att traska runt själv där!
Hon lyssnar ju inte så bra och sticker hela tiden i väg på sitt.......
Där om nånstans försvinner hon lätt så det vågar jag inte!


________________


Skulle ut och sopa på gården,skruttan försvan och ut kommer hon så här :)
Klart man ska vara fin när man ska sopa!

<3<3<3

Efter det var det dags för klädbyte igen :P detta vart de denna gång :)

Min skit gris<3





******
Jag har en längtan så stark!
Ett försvinnande hopp!
Och en saknad!

*****




Det gör ont men smärtan stoppar jag långt i glömskan....
Förstår inte??
Vill inte!!

_______



Nu får du komma lilla vän,vi längtar så!
Tänk att min fina älskade syster snart ska bli mamma till en ny liten filur<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0