inte så bra....

Bestämde ju oss i sista sekund att hyra stuga en vecka  i sommar!
Lite sent ute för det bästa är ju redan uthyrt :(
Man har ju lite krav.....toalett,fler än ett rum(då vi är fler som ska åka så man får ha de lite privat:P)  gärna bad i närheten och andra aktiviteter som fiske,kanot mm.
Vill inte bo i stugby eller ha grannar för nära!
Lite skog men även en plätt så man kan sola grilla spela kubb eller annat man kan hitta på.
Ja bara leta....leta....LETA tills man blir gaaalen!
Har kollat på massor men alltid nått som är 'fel' :(


Har ju haft panik över jobb förr men detta tar nog priset!!
Inge jobb alls.......
För lungt på stället just nu men jag hoppas det rasslar till så det blir lite efterfrågan på vikarierna!
Orkar inte tänka på alla 'måsten' men lär väl ta tag i det hela......


Nu kan ja inte sitta här längre, ska ta upp min sångfågel från duschen och göra kväller<3
Sen bara leta vidare i denna oändliga jungel med stugor.

Jag vet någr hemlisar men som sagt.....det är ju HEMLISAR :P


____________


Å inte ha mosters mini kommit till världen än men jag väntar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0