hihi :P

Känner mig på topp! :)
Visst är det  ju lite som går emot mig.......
Ska ju boka denna kryssning men de blir ju aldrig av,kom ju på att markus ej äger ett legg........
Han fixa ett i dag men inte säkert han hinner få det i tid??!!
Sen har ju mitt legg gått ut för ca ett år sen :O
Måste höra hur dom ställer sig till det??
Dom är ju stenhårda med sina regler så det blir väl ingen kryssning denna gång :(
Fan jag som skulle ha lyxhytt och allt!
Ja ja vi får se hur det blir :)

Sen har jag lyckats trampa in nått i fot fan grrrr
Gör ont men vill ju inte gräva i fotsulan .................


Har några saker jag måste ta tag i oxå,såna där jobbiga måsten.
Sen har jag en hel del skojsiga saker som jag vill göra :)))))
__________________



Fick hem dagis brev i dag och där stod det att Fanny ska flytta till nya lokaler till hösten,skoj med allt nytt och fint MEN hon måste lämna sin bästate dagiskompis på gamla stället.
Så jäkla synd för dom älskar verkligen varandra!
Det enda hon pratar om är Moa och när man ser dom så har dom så kul ihop,massa lek,bus och kramar<3
Dom är så goa med varandra.

__________________



Fick ett sms här om dagen.....
Och du är bara för mycket!
Hur fungerar du???
Förstår verkligen inte??
Men denna gången gav jag mig inte........
Kan inte bara vara snäll jämt å bara ställa upp men inget få tillbaks!
Ne slut på detta!
Jag finns här men inte på dessa vilkor!




Ne duschen nu sen bigbrother!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0