Härliga vår






Våren får det verkligen att spritta i kroppen,små fjärilar i magen och man känner sig lite så där ny kär :P
Jobbat till två och efter det en snabb visit till mamsen,lära ju kika på lilla miniklunsen hon var barnvakt åt.
Söt,rund glad liten tjej :D

Börjar nog bli lite bebis sjuk!!!!!
Vill ju snart ha en egen ju.

Får nöja mig så längne med millis skrutt som kommer snart <3


Tänk om jag kunde förstå dig!!?
Men du är en gåta......

Ne dags att ta tag i å boka den där kryssningen nu som jag tjatat om :P
Är lite seg men det vart ju lite problem med det hela(fick ej åka med tre minderåriga men det löste sig till sist)

I dag Har mannen fixat punkan på min gamla cykel (som nu är hans...... och igentligen var den hans från början innan jag 'stal' den :P)
I dag har vi cyklat tillsamans alla tre för första gången,dock var det mindre skoj för skruttan som var såååå övertrött och bröt ihop totalt när hon förstod att vi inte skulle cykla till lekparken<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0