fan oxå!!!!

Känner mig så jävla nere och ledsen.....
Som vanligt räknas man inte.......
Man får hör på omvägar....
Å jag förstår att det inte hinns med,  men går ju att lösa än då!!
Och jag vet att jag är dålig på det hela jag med......men ändå!


Sen är jag så trött på att denna situtation alltid uppstår,att det inte kan vara normalt!!
Att du inte fattar nått!!
Att normala saker ska va som en uppoffring.......
Att det alltid ska spelas teater....

Känns som jag vill gräva ner mig!!!

Trött på rövslickare som bara låtsas bry sig för att det gynnar dom,trodde att man ska finnas för dom som på riktigt borde betyda nått!!??

Förstår mig inte riktigt på folk ibland :(


Inte meningen att alla ska ta åt sig nu,är bara lite trött på vissa saker så måste skriva av mig..
Mitt sätt att rensa tankarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0