blå ska det va :P


Busungarna<3 Lina läser för Fanny
_______________________________




Började dagen med jobb och slutade den lika så :P
Medans Fanny hade Lina här och dom lekte för fullt så har jag storstädat i varendaste vrå.
Nu luktar det så där gott och allt känns rent och härligt :)
Bara jag kvar som måste skrubbas,blir strax en dusch innan jag intar soffan med täcket.

Blir film mys med mannen......hoppas jag!!??
Tevespelet är mer intressant än mig för stunden  mohahahaha<3

Fanny och jag har inte samma smak på färger när det gäller kläder.........
Enligt min lilla skrutta ska ALLT vara rosa, ok hon kan sträcka sig till lila om hon måste ta en anna färg.
Men den här gången gav jag mig inte!!
Jag vart så förälskad i en jacka på icaMaxi,alla färgerna var fina men denna fångade mig lite extra.
Självklart vart det protester för rosa skulle det ju va......
Men nej nu fick det bli blå :))))







Ja ljust ja,tydligen så hade dom ändrat reglerna igen gällande betyget mitt :(
Nu var det 500 poäng som saknades innan var det ca 200.......
Fattar inte hur dom kan ändra det bara så där????
Känns för jävligt men inget jag kan göra nått åt :(
Dom har plockat bort över halva mitt betyg.
Känns som dom där tre åren i skolan va helt fucking onödiga!!!
I allafall när det gäller pluggandet,allt det andra vill jag inte vara utan....skolkompisarna,studenten och allt annat skoj man hade.
Ska försöka läsa lite i höst,livrädd men måste gå!!


Tänk vad lätt det skulle va om man visste vad man ville!!??
Har ju en del funderingar men inget man brinner så där jätte mycket för..........
Barn med olika funktions nedsättningar har alltid legat mig varm om hjärtat,bästa stället jag varit på var kortidshemmet!!
Minns speciellt en pojke som hette Pär,jag vart så fäst vid den lilla charmiga killen<3
Han var då ca två år och har en cp skada,är över tio år sen men tänker fortfarande på han ibland.
Så underbart att vara där med alla dessa speciella underbara individer.
Alla med sina 'fel och brister' men ändå så perfekta på sina egna vis!!<3
Missbruk är oxå intressant och även barn/tonnårinagr med olika problem och svåra livssituationer.
Ja det gäller väl att 'välja' vad man vill göra och satsa hårt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0