trist dag!

I  Dag är en sån där grå trist höstdag!
Runt lunchtid åkte vi ut till Mathias föräldrar och fixade lite med nya bilen,vart till det bättre så tummen upp för det :)
Sen har Fanny och jag varit ute och plockat stenar som vi roat oss med att måla.
Vart så fint så,fanny hade nog mer färg på sig sjäv kan jag tro.
När hon satt och målade berömde hon sig själv och sa att det vart vackert haha.
Sen sa hon till mig(jag skällde lite när hon sullade färg på golvet) ''jag gillar inte dig''!
Älskar alla dessa skojiga utryck hon kommer med,dom är så kloka dom små liven<3
Ljust nu sitter hon i badet,färgen måste ju bort.
Blir nog inte mycket mer än att mojsa ner sig i soffan och invänta kvällen.

Bilder!


Tungan ute som alltid när hon fokuserar å vrider på full koncentaration :P


Resultatet! ser ni självporträtten på mig å tias?? haha


Bad time!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0