tråk torsdag!








Har tänkt en hel del å nu får det vara nog,slösar inge mer energi på vissa saker!
Mår nog bättre om jag släpper det hela även om det är både jobbigt och känns för jävligt! :(

Här hemma försöker jag ljust nu få min srtutta i säng<3

GÅR INTE SÅ DÄR JÄTTE BRA HAHA
 
 Älskling ska hämta bilen och köra ut den till sin mor och far,vet ju inte riktigt vad vi ska göra med den???
Skrota den??
Laga den??(tycker inte jag känns onödigt att slösa mer pengar på den bilen!)
Eller sälja delar av den,vi hade ju ändå satt i en del nytt!
Lär fundilera lite på det hela så får vi se....

Fanny har haft Lina här på eftermiddagen,stoj och bus i några timmar :)
Har nog saknat varandra för var ju jätte länge sen dom sågs<3

Annars har det inte hänt så mycket mer under denna dag!
Fick en vistit av min far på förmiddagen, sysslat med matlagning,tvättat,var förbi en snabbis hem till mor och en skön promenad fick avsluta denna torsdag!
Det som återstår är filmtittning å mys med mathias<3

Fan vad jobbigt det är att hela tiden springa och kolla mobilen om man fått nått sms från vikarieförmedlingen!
Man går och hoppas varje sekund att man ska få jobb.......
Skit drygt det här ju...
Behöver ju jobba,annars inga pengar å inga pengar blir det ju inte så där jätte kul :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0