tisdag

Jag och Fanny började dagen men en långpromenad och hon var jätte duktig,gick själv hela vägen :)
Innan vi gick hem gick vi till en lekpark där hon fick skrutta omkring en bra stund innan hon själv sa att hon ville hem.
Vart sen en promenad på eftermiddagen runt tisken för mig.
 På sen eftermidagen har jag njutit av tystnanden här hemma medans man och barn var på andra äventyr :P
Och nu står en deg på jäsning mumma med nybakatbröd innan det är dags för sängen.
En lugn och ganska seg dag haha
Och ett tråkigt inlägg med vad jag gjort för mindr skoj under denna dag ;D

Har räknat,räknat och räknat på våran ekonomi och får jag som jag vill och inga andra överaskande utgifter dyker upp drar vi på kryssning inom en snar framtid :D

Är ju så mycket ljust nu bara,lite pengar som ska räcka till mycket!

*nya bilen
*kläder å skor till oss alla tre
*födelsedagspresenter till stora tjocka släkten :P
*Julklappar till skruttan å åter igen stora tjocka släkten :P
*sen spar jag ju lite till olika saker....typ reserv pengar till bilen...Har en sparburk som ska gå till nästa sommars nöjen...mm

Fan har man inge 'riktigt' jobb å ekonomin är usel gäller det att tänka och spara!
Vill ju kunna göra saker både jag och älskling sen vill vi ju så klart att Fanny sak få uppleva roliga saker!

Lite bilder från dagen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0