spricker av ilska!

Visste det!!
Bara väntade på nån dum jävla bortförklaring.
Orkar snart inte bry mig....
Fatta att man blir ledsen!
--------------------------------------------------------------------

Är så mycket tankar å känslor om olika personer för stunden.
kan ej skriva så öppet om det för att skydda, hålla löften å så inte andra förstår nått!
Blir så jäkla arga på er på olika vis!!!!

'Du kan dra åt helvete pallar inte ha dig i mitt liv, du förstör så jävla mycket...'
'väx upp börja ta lite ansvar'
'sluta vela å ge fan i detta å fortsätt  men inte så här'

Är så mycket jag skulle vilja skriva av mig om men inte nu...... kanske aldrig!!??

Finns ju vissa som bara läser för nyfikenheten på fel vis å andra som är besatta....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0