söndag

Känner mig en aningens matt,näsan rinner och jag bara nyser typ hela tiden :P
Fanny och Mathias har åkt iväg så jag får vila.
Lär ju jobba i morgon för jag har fan inte råd att vara hemma mer :(
Har då varit flitig här hemma och putsat ett 'helt' fönster haha sen tog krafterna slut.

Har klurat lite på både födelsedagspresent och julklappar till mathias...vet ungefär vad jag ska hitta på så nu lär jag bara skrapa ihop lite pengar...vilket är det svåraste när man hela tiden lever på att vända varendaste lilla krona.
Men de ska nog gå på nått vis!?
Tänkte då höra med 'alla' andra om dom ska vara med och lägga en slant till hans födelsedagspresent,bättre han får nått han vill ha.



Nej nu kallar soffan på mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0