sliter mitt hår!!!

jaha, ska väl nämna att det var skoj å komma ut och fetsa lite i lördags men nu har jag fått min dos för ett tag framöver! :)
Har nog blivit gammal eller nått för jag uppskattar en lugn mysig hemma kväll nästan mer än en utekväll.
Självklart är det skoj att komma ut och träffa folk men känner att jag inte behöver det lika ofta som förr.








känns så jävla jobbigt!!!!!



Varför??
varför??
Varför??


varför drabbar allt oss??

Mathias har krockat bilen å nu är vi utan sån,suck!
 självklart är jag överlycklig att det inte var en 'riktig' krock och att min älskling är oskadd


Ingen krock ihög fart på vägen........

Inte bra för de går fan inga bussar när jag ska till jobbet på helgerna (äger ingen cykel som funkar)
Börjar ju bli kallare ute så jag är inte så där jätte sugen på att gå sex på morgonen!!
Är beroende av våran bil ju :(
Hur ska vi klara oss utan tills vi har råd med en ny??
Om vi ens har råd med nån? :(
Fan har ju nyss skattat den..........
Är så trött på pengar!!!
Vrider å vänder på varenda krona hela jävla tiden,,spar och spar för att kunna göra saker i bland!
Har redan börjat spara för att vi ska kunna göra skojiga saker med fanny nästa sommar!
Är såååå trött på detta!
Finns ju inte så mycket jobb heller för den delen.
Vill kunna unna både mig själv,mathias och fanny saker och upplevelser!
Bara en sån sak som att vi behöver nya skor men fan inte har råd :(
Folk fyller år typ hela tiden å det ska tänkas på julklappar,skrapar ihop våra fjuttiga kronors, manhar ju aldrig råd med nått till oss själva.........


Ne orkar inte tänka på skiten!!!!!
Är ju som det är bara bita ihop se framåt och försöka le.....


Menar inte att pengar är allt men ska man spara, spara å spara för att kunna göra minsta lilla då är det fan inte  kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0