skiter i dig nu!

Lögner det är nåt jag INTE acepterar!!!
Så ljug fan inte för mig!!
Du är ingenting för mig längre har viktigare saker å lägga min energi på!
Så jävla synd bara för dina val kommer skada 'andra' men du bryr dig väl inte??
Det enda som är viktigt för dig är DU själv...
Jävligt sorgligt men sant!!


----------------------------------------------------------

Har fått ett smygande halsont å jag hoppas det stannar vid det.
Vill ju gå på mora träsk med skruttan på lördag sen ska vi ju åka till min far å hälsa på, mina söta systrar Isa och Moa är där<3
Men då måste ju så klart både jag och fanny vara friska :)
Hon är så omöjlig ljust nu och vägrar lägga sig :(
Hon får ligga inne hos oss nu när hon är sjuk men i morgon får hon nog flytta in till sig.
tror jag ska bära in henne redan i dag bara hon slummrar in.

Har nu kommit på nått jag ska ge älskling när han fyller eller snarare två saker!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0