rastlös




De kryper i hela kroppen,känner mig utråkad på vardagen sen gör det ju inte saken bättre att man inte jobbar.
Fan man är ju van att jobba typ varje dag och nu nästan ingenting....:(

Fanny har varit på dagis till fyra sen kom millis och hämtade henne så hon fick leka med lina några timmar .
Själv har jag roat mig med shopping i borlänge,hittade inte så där jätte mycket men lite fick vi allt med oss hem.

Nu på kvällen tog jag mig i kragen slängde mig upp på mortions cykeln och efter det gjorde jag lite övningar.
Nu jävlar blir det att hålla igång!!!
Skulle vilja gå på gym men har ju mitt kassa självförtroende att dras med :(

Trodde hon skulle vara trött efter lek hela dagen lång men NEJ hon krångalr som alltid :(
ska gå in och försöka få henna att varva ner så hon somnar<3


en kryssning skulle vara skoj!
Ska kolla över ekonomin....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0