nöjd!

Jobbat i dag,skönt att få lite jobb!
Slutade två så Mathias kom med Skruttan till jobbet för han skulle på jobbmöte,jag och Fanny tog en promenad till mamsen :)

Sol å underbart väder hela dagen lång, underbart.

Tog även en promenad nu på eftermiddagen.
Fan är glad att jag äntligen böjar ta tag i mig själv,jag en av dom lataste som finns har gått långpromenader varje dag nu.
Det ska jag fortsätta med,känns som jag börjar få en annan inställning,det känns liksom lättare.
Är ju både gottegris och latmask ;P
Bara man får en sundare vardag så är jag nöjd!!!
Sen får man ju öka på med lite träning och annat skoj :)
Tänker ju inte bli nått träningsfreak men ett ental kilo ska bort å nu jävlar gäller det!!!!!!!
Måste de för min egen skull så jag kan må bra i mig själv,har liksom gått upp 25-30 kilo sen jag träffade mathias.
Är sjukt många kilon.....å då tyckte jag att jag var fet innan.......
Fattar inte hur jag kunde låta det bli så här???
visst gick jag upp mycket under graviditeten å gick inte ner så mycket sen...... :(
Men ändå :o
vill inte vara fet!!!!!
Känner mig fångad i mig själv!

Ne bara kämpa på nu!!!


Vill ha nytt köksbord!!!
Nått liknande detta suktar jag efter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0