kvällsvammel

Fan vad smarta vi är,var och köpte bingolotter men kommer ju på 2 minuter innan, att vi har ju fan inte den kanalen ^^
Haha
Höjden av smarthet!
Får kolla om de blidde nån vinst i morgon!

Fan vad trött jag blir på Fannys humör och vägran att sova varendaste kväll :(
Bara krångel timme ut och timme in........
Trodde det var en övergående period men börjar snart undra???
Veckor blir till månader och mitt tålamod börjar ta slut!
Hon är så trotsig,testar alla gränser och lyssnar ingenting......
Kan ta två timmar innan hon städar undan det hon lekt med, lika om hon ska klä sig ochh typ allt hon ska göra.


''Trött på att tjata''


Längtar till i morgon för efter vi lämnat Fanny på dagis väntar en dag av shopping :)
Blir borlänge.



Hoppas du tar ditt förnuft till fånga!!
Fattar inte vad jag gjort som förtjänar denna ilska ?
Är du lika mot alla eller är det bara mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0