kvällsvammel

Fick en skön lång sovmorgon i morse medans Mathias och fanny var på sitt(dagis/jobb).
Efter morgonbestyren var det bara att bege sig till jobbet på medicin deligation efter det tog jag och Lena en promenix ner till stan :)
Nu på kvällen har vi varit på ett 2 timmar långt föräldramöte på dagis,kändes bra.
Visst man är ju 'ny i gruppen'  dom andra föräldrarna föräldrarna kände ju varandra sen tidigare då dom haft flera barn under några år på samma avdelning, men kul å träffa dom
Man känner ju barnen men vet ju inget om föräldrarna :P
Sen är det ju mathias som oftast sköter hämtning och lämning eftersom han har bil och börjar senare än mig.
Vill ju få lite insyn i fannys dagisvärld :)
Ska försöka hämta henne oftare skoj å få lite kontakt med både barn,fröknar och föräldrar.

Nu ska det bli förändring,lovar mig själv och dig det!!!!
Detta funkar inte lovar att jag ska försöka(
handlar inte om mathias)


Nu har vi äntligen fått lite mer att se på teve :)
Har ju bara haft typ 4 kanaler men nu har vi fixat box så man har lite mer att titta på.

I helgen är det rättviks marknad så då ska vi självklart dit inte bara för den utan även för min kära far som fyller år så det blir att fira han <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0