kluven!!!!!!

Börjar få sån jävla paaaanik!!!!
Måste ha jobb.......
Fattar att jag måste göra nått men vet ju inte vad jag vill göra för nått???
Sen är ju mitt självförtroende så jävla kasst!!
Bara tanken på nått nytt ställe med massa folk jag inte känner får mig att darra.

Jag är en sån jävla feg skit :(

Folk förstår nog inte hur det är att vara så här! :(
Men tankarna snurrar i skallen,tänker att folk inte gillar mig....snackar massa skit om mig..livrädd att göra fel å eftersom jag tänker så blir det massa fel....
Hamnar jag i situationer där jag inte känner mig trygg blir jag som förstenad och tappar all handlings kraft...
Där jag är nu är jag 'trygg' jag vet hur det mesta ska utföras och jag känner dom jag jobbar med.

På nya ställen har jag jätte svårt att fråga om jag undrar nått,låter nästan häldre bli och då kan de ju bli jävligt fel om jag inte vet vad jag ska göra...

Måste samla mod och ta tag i det hela,vet ju att jag knappast har nån framtid där jag är nu...........trivs ju med dom flesta där men vet ju att jag inte heller vill jobba i hemtjänsten resten av mitt liv!
Fan vad svårt det är!!!!
Hade man bara inte varit så här skulle det varit mycket enklare å söka sig vidare!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0