inlåst............

Å vad velig jag är! :(
Jag vill å ändå inte.......
Har nästan inga pengar men skulle ju vara skoj!

Kommer kännas fel.....
Hatar mitt skit självförtroende!!




Vill du komma in???


De får du inte mamma! :P


I dag lyckades skruttungen få sin far inlåst på toa haha
Skadeglädjen är den sanna glädjen!
Tog en stund innan han lyckades bryta sig ut....... så nu har vi en toa utan lås......
De får dom komma och fixa det snabbt,vill ju kunna skita med låst dörr tack!

Hon hängde på handtaget samtidigt som Mathias skulle låsa upp så det knakade till å nått gick sönder.
Ringde nå nummer som stod i trappen men dom var ju hur sega som helst å ställde bara massa dumma frågor,tur han tog sig ut själv för dom där tror jag vi nog fått vänta på en lång stund :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0