höst promenad!

Fanny och jag tog en promenad i det trista regninga vädret men det var faktiskt skönt!
komma ut och rensa tankarna lite och få lite ny energi.
Blir mys resten av eftermiddagen/kvällen för mig å min skruttis.
Mathias är på jobbet.
Tankarna bara gnager om  allt jobbigt men ändå så är det bara att tänka framåt,det blir bra...det måste det!
Så synd bara för jag hade lite planer tills älsklingen fyller år men utan pengar och utan bil får jag nog tänka om.
Tråkigt men är som det är!
hittar nog på nått annat :)

Lite små besviken är jag för tänkte ju samla ihop alla systrar å fira pappa som fyller om två veckor men verkar inte finnas nått intresse :(
Vet ju att det är det enda pappa önskar,samla oss å göra nått skoj!
Få se om jag ,millis och kanske moa(??) åker upp å firar han,den ena systern kunde inte å den andra har alltid nått annat planerat....men hon bryr sig ju bara i sitt.....
Pappa ställer ALLTID upp för oss så det minsta vi kunde göra var att tillsammans vara hos han äta gott eller göra nått annat skoj.

Men är ju som det är............

lite bilder



Vackra höst!

Gruvan!






Fanny och jag plockade blommor å löv och satte ihop till fina höstbuketter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0