för mycket!

Känner att det är för mycket ljust nu!!

Vill bara ha lite lugn och ro å vara utan all denna oro och alla dessa motgångar :(
Känns för jävligt med bil å hela skiten,blir en massa kostnader....pengar vi inte har.......
Samtidigt som jag är arg och ledsen måste jag vara stark för mathias som anklagar sig själv och tycker att han är helt misslyckad.
Älskar ju han å fattar att det inte var med 'flit' men är ändå så arg på situationen!
Sen är jag så djävla ledsen på en av mina systrar,orkar inte bry mig mer för hon skiter fullständigt i mig.........å alla andra för den delen å!
Hon bryr sig bara i dom och sånt som gynnar henne........
Känns som jag bryr mig och försöker så mycket men får ingetning tillbaks......

Är det mig det är fel på??

Är jag så jävla hemsk??

Morsan bryr sig bara i sitt och i min andra syster med hennes alla problem,visst det är skitsynd att det är som det är men hon har ändå satt sig själv i sitsen.....
Menar inget illa syster <3 är bara så trött på mamma som alltid ska tycka så synd om dig å ställer alltid upp med minsta lilla....... men fan aldrig kan ställa upp för en annan!

(ring inte om detta jag skriver mamma orkar inte prata,du inser ändå inte hur det är.du ser bara din verklighet
)

jag måste vara så jävla värdelös!!!!


Blir även arg på er som tror att jag bryr mig mer i pengarna än ''olyckan''ni skriver tur att mathias inte skada sig.....visst om det varit en sån olycka hade jag skitit fullständigt i bil pengar och allt annat men nu var det han som gjorde fel!!!
Det är han som inte har en helförsäkring på bilen så vi nu står där med massa kostnader och utan bil!

Älskar han mest men är såååå arg på allt ljust nu!

Å jag vet att ni skiter fullständigt i mig, känner eran kyla och avståndstagande hela tiden....
Vet inte vad jag gjort er men nått måste det ju vara :(

Vill bara bädda ner mig å ligga och gråta floder.....men går inte  måste ta hand om min skruttis<3

ALLT  känns så jävla hopplöst!!!!

Men vet att vi även fixar detta för vi har varandra<3


KÄNNER MIG BARA SÅÅ SVIKEN AV FLERA STYCKNA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0