fest troligen!

Snälla johanna kollade om de fanns nån vikarie till på söndag så jag fick ledigt :)
Ser ut som det blir fest ändå.
Minus är att jag jobbar dag i morgon, det innebär att jag kommer få ca 3 timmars sömn i natt (sover grymt dåligt när jag ska upp tidigt) å sen vara vaken hela låååånga dagen i morgon innan det är dags att festa loss.
Känns lite små jobbigt faktiskt!
Är ju inte ut så ofta så man blir väl för full bara fär att man är trött och så jävla förkyld :(
Får ta det väldigt lungt helt enkelt.
Mathias och en polare ska oxå vara med,känns bra så att han har lite koll på mig å mitt alkohål intag mohahaha :P
Ska bli roligt att komma ut lite men drygt med jobb,förkylning och att jag är så yrslig och konstig........
Fanny ska åka till morfar och sova över,skojigt för hon har längtat så efter det.


Nu blir det soffan,tända ljus och mys med min underbara lilla familj<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0