Fattar nada??



Fanny och moster moa<3



Enligt min kalender där jag skrivit upp hur jag jobbar denna vecka verkar allt vara fel.......
Trodde jag var ledig helgen men nu visade det sig att jag jobbar lördag och söndg :O
Fan hade ju bestämt mig för å festa till sist å då blir det så här .
Förstår bara inte hur jag kan ha skrivit fel på flera dagar????
Jag brukar aldrig snurra till det så när det gäller jobb!
Måste ju kollat fel vecka på shemat å skrivit upp fel helt enkelt, men jag och mathias dubbel kollar ju alltid......
Hittar ju inte schemat heller, tror jag kastade det när jag flyttade??
Ja ja får väl se om det blir fest eller jobb?
Snälla johanna skulle försöka komma ihåg å kolla om de fanns nån vikare vilket jag inte tror det gör.
Kanske lika bra att ta det lungt, mår ju inge vidare heller, förkyld som fan fortfarande och jätte yrslig och konstig.

Här kommer bild på mina nya fina höstiga gardiner!
Mathias hade varit och handlat dom åt mig men satt upp dom i fel rum haha
Men han är bäst i alla fall!!
Vart glad när jag kom hemoch såg att han köppt och satt upp dom åt mig<3
Millis tycker dom är skitfula men det gör inget mohahahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0