fan!

Känns som luften gick ur mig helt!
Trött,gammal och sliten..........så känns det.......
Tror ingen skulle märka om jag försvann(har inga tankar på det!!) känner mig bara så obetydlig som om jag vore ingenting...............
Visst är jag viktig för mathias och fanny familj osv!

 Ähh svammlar en massa,känner mig så tom bara!

Är såå sugen på att gå ut på lördag,men har nada pengar ingenting å ha på mig,inte köpt nån present,vad köper man till nån man inte känner så där jätte bra??
Hon har ju 25 års fest.
Ät fortfarande tokförkyld....
Ja ja får väl se på lördag hur det blir,vill ju gå!
Känns ju som man alltid har nån undanflykt när man blir bjuden på nått!
Men har man min krångelmage är det inte så lätt at vara impulsiv alla gånger!
Har man inget självförtroende och är en feg skit så blir det ju ofta att man backar ur!
Inga pengar..... ingen alkohål .....inte  skoj!
Har man barn och jobb är man inte alltid ledig!
Så synd bara för oftast när det är nått har jag haft hinder :(

Så jag är som sagt riktigt kluven!
Önskar att nån annan kunde bestämma åt mig......... så gör jag som den säger,enkelt!
Slapp jag ta beslutet själv!
Sen hade det varit bra om man fick lite nya kläder,smink och alkohål så skulle det vara ännu enklare haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0