Facebook..

Lägger nog ner det här med facebook,har inte tagit bort mig men de får vara nog med uppdateringar!!
Folk vet allt om alla hela tiden,känns som man är med i allas liv!
Det privata har blivit för allmänheten......
Kan erkänna att jag varit mer eller mindre beroende av skiten,loggat in flera gånger om dagen...
Man känner press på sig att uppdatera och kolla så man inte missar nått.
Är ju rena hysterin!!
Har funderat på detta i några dagar å nu är det nog!
Är fortfarande in då och då men inte lika ofta och jag delar inget om mig å min familj längre!
Mina närmaste är dom enda som behöver dela mitt liv inte alla andra nyfikna jävlar som man 'träffat en gång i verkliga livet för 10 år sen'
(exempel för er mindre begåvade som inte fatta ;P).......
Det jag behöver skriva av mig om kan jag göra här i min blogg!!
Fan folk jämför hur många vänner dom har på facebook 'vänner' kan ju inte kalla alla för vänner!
En del gick man i skolan med för 20 år sen andra har man träffat nån gång,det är inte en vän!
Det är bara nyfikenhet!
Visst skoj å få kontakt med folk som man kommit ifrån av olika anledningar, det är väl en av dom få sakerna som är bra med sidan :)

Nej beroendeframkallande är vad det är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0