egen tid :)

Nu sover min skruttis 'hoppas jag' ska snart smyga dit och kolla. 
Ska mysa ner mig i min sköna säng med boken jag läser ljust nu innan älskling kommer från jobbet.
Skönt att vara helt själv en stund!!
I morgon är det dags för det dryga blodprovet.....
Alla jädrans köande gamlingar som tvingar en att stå i kylan 30 minuter innan stället ens öppnat....annars är det kört :O
kommer man 10 minuter för sent är det låååång vänte tid innan det är dags att kallas in å få ett stick i armen och tömmas på några droppar blod.
Hatar verkligen hela denna dryga grej!!
men är ju för mitt eget bästa...
En ny propp å jag kanske dör, så bara vara snäll gå dit, stickas, vänta på samtal från läkarn så jag vet hur jag ska fortsätta min medicinering.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0