blir så ledsen!!




Ska det alltid vara så här??
Ska du bara kunna ringa när du jobbar,smyger in å kissar eller när han är borta???

INTE NORMALT!!!!


Fattar inte hur du kan välja att ha det så??
Sätt för fan ner foten å se till att det blir normalt.......
Vill att det ska var som förr,vill att du ska vara dig själv jämt.......... inte så här stel ,tyst och konstig som du är  när din skugga står å lurar!
Väljer du att leva med han så visst inte mig emot, jag stöttar dig i dina val men då ska de fan inte behöva vara så här!!!!
Ställer alltid upp för dig men du ska inte behöva välja han eller din familj vi ska alla kunna få plats i ditt liv, å jag vet att du inte mår bra av att ha det så här!<3

Ni måste förändras å det är mycket!
Har 'mis't en syster vill inte mista en till!


Å du!
dig ger jag upp helt!!
Gör ont i hjärtat men har nog redan mist dig :(


Så mycket känslor och tankar som snurrar i mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0