Älskar dig!



Fanny och jag myser i soffan,är väl typ det enda jag orkar nu när jag mår så här :P
Mathias är ute och kör nån polare.
 


--------------------------------------------------------------------------------


Har tänkt en hel del och när jag tittar på mig själv 'i dag' har jag blivit den där jag lovade mig själv att ALDRIG bli!!
Men alla kan ju förändras,jag vet ju om mina brister så det är bara att ta tag i sig själv och bli bättre! :)
Har även kommit fram till att det är några andra saker som måste förändras för att man ska känna sig helnöjd med livet!
Men det är bara att kämpa på jag har ju bästa grunden, kärleken till min älsklingar!
Vissa saker som jag hatar med mig själv är att jag måste 'planera' ALLT.
I stället för att njuta och ta vara på dagen så oroar jag mig å är nervig för det mesta.
Har jag 'planerat' nått vi ska göra å minsta lilla sak rubbas får jag panik och känslan av att allt är förstört fast så är inte fallet!
Å då menar jag minsta lilla sak, kan vara att vi kommer iväg en halvtimme för sent så blir jag hemsk :(
Vet att DET är en av sakerna jag lär ändra på för det är jag själv som mår dåligast av det....
Hatar mitt dåliga självförtroende som för det metsa gör att jag inte törs ge mig ut på okänd mark,allt måste vara som det är.....
Men va fan man lever bara en gång å lär ju faktiskt chansa och ta vara på ALLT!
Man kan inte bara gå i ett ekorrhjul!
Fattar inte att Mathias står ut med mig och alla mina konstiga påhitt :(??
Men utan han och Fanny skulle jag inte orka med mig själv!
Jag lovar er att jag ska bli bättre!
Man lär chansa här i livet annars har man ju inget att vinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0