tomtefar

I natt var en helvetes natt för min skrutta :(
Hon har hostat hela natten och varit upp för att spy säkert 5 gånger i timmen hela natten lång.
Gör ont i mig när hon inte mår bra.

Fan hon hostar så hon så hon spyr och det bara roslar i bröstet!!!!
Så har hon då aldrig haft och tro mig då är hon sjuk typ jämt......
Måste nog ta upp detta med läkaren IGEN,sätter sig ju jämt i bröstet på henne precis som på mig.
Hon skulle haft nått hemma som vidgar upp när det är som värst.

Tomten var ju på stan och så klart ville hon ju dit,vi bor ju mitt i så vi knata dit varmt påpälsade.
Hon fick julkapp och en bild när hon satt i tomtens knä.
Som ni ser är hon jätte butter haha.
När vi väl va där ville hon inte va hos tomten men satte sig i knät efter en stund, men jäklar så sur hon såg ut ;P
Självklart tvingade jag henne inte hon satte sig där själv men hade jag inte tjatat lite vet jag att hon varit jätte ledsen efteråt om vi struntat i det!

Nu blir det bara att softa resten av kvällen<3






Tjuvstartat lite, men är ju så mysigt!!






Fan vad irriterad jag blir på *****!!!!
Jag fattar, jag vet vad det handlar om men man kan ju bete sig vuxet i allafall!
Känns lite som när man var liten.........
Vet inte varför??
Men ja det är ju som det är.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0