snö med blandade känslor

Då var den här,den älskade/hatade snön ..........beroende på vem som tycker till!
Själv är jag ingen snö älskare men lite mysigt är det.
Och skoj för barnen så klart, bara det att vintern är så låååång och kall :(

Snön fick mig att längta ännu mer tills man får plocka fram julpyntet!!!
Förr HATADE jag allt som hade med jul att göra men nu sen fanny kom tycker jag det är super mysigt plus att jag vill att hon ska få den där magiska julen man själv minns från man var liten :D

Hittade tomtemasken i skrubben och vad passa bättre än att tomten kikar in på barnen för att se om dom är snälla nu lagomt till den första snön kom.
Fanny vart helt överlycklig när tomten knackade på och vinkade glatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0