sjuk som vanligt *grrrrr*

Fan vad jag tycker synd om Fanny!!!
Hon är för dålig för dagis men för frisk för att ligga still.......
Härjar hon får hon hosta direkt och spyr :(
Hon är såååå utråkad stackarn<3
Sen gör de ju inte saken bättre att jag vart sjuk IGEN,40 greders feber hela kvällen och natten,hosta tills jag spydde flera gånger och huvudvärk.
När ska detta elände ta slut?????
Hoppas jag är lite piggare i morgon och att mamma kommer ner så fanny och Lina får baka pepparkakor,min skrutt skulle bli så ledsen om det vart inställt!!
Hon pratar om Lina hela tiden :)
Ne nu orkar ja inte va uppe mer för denna gång,rekord hela 10 minuter!
Blir lite kinamat innan man lägger omkull sig igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0