MEN!!!!!!

Mår skit rent ut sagt!!!
förkyld som fan :(
Bara tanken på att jag ska jobba långkväll i morgon får mig att vilja gråta.
Men bara bita ihop,måste få in lite pengar.

I morse var det dags för blodprov och nu på eftermiddagen ringde läkaren å va ganska orolig,provsvaret visade att värdena låg dubbelt så högt mot vad dom ska.
Blir inge medicin på två dagar å nytt prov på onsdag.
Ja menar varför ska det gå bra när ALLT kan krångla???
Man kämpar alltid på i motvind........allt å då menar jag verkligen allt ska ALLTID gå åt helvete å krångla lite extra :(

Släpade mig i väg till borläng och handlade massa julklappar,känns skönt att det mesta snart är inhandlat  och klart! :)
Slippa all jävla julstress och hysteri i sitsa sekunden är super skönt!!!
Kan man njuta å ta det lungt medans alla andra yrar runt som idioter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0