lÖRDAG




Här hemma pågår lördagsmyset för fullt!!!
Fruktbricka,choklad(mörk) och soffmys framför 'så mycket bättre' :)

Vilket jäkla bra program!!!!!

Skruttungen ligger och poppar musik för fullt som varje kväll när hon ska sova<3
Lite svårsovet för hon somnade i bilen när vi åkte från rättvik.
Var ju hem till pappa och åt hans supergoda mat,älskar den.
Sen fick jag ju träffa mina underbara småsystrar<3

ÄLSDKAR DOM<3

<3<3<3
Var även upp till farmor och farfar och tände ljus<3<3<3

SÅ JÄKLA TRÖTT PÅ MIN KRÅNGEL MAGE....DEN HAR VARIT ÅT HELVETE I FLERA DAGAR NU :(








Innan vi åkte till rättvik var fanny med fastrarna och kusinerna hem till farmor och farfar.
Gissa om fanny vart glad som äntligen fick träffa Emma och Nellie,var ett tag sen nu!
Hon kom upp igår och grät...........jag frågade va det var??
Hon svara 'jag tänker på min Emma' naaaaw min plutt längtar efter kusin sin<3


Här är hon på väg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0