Lördag kväll!!!

I dag mår jag mycket bättre,är väl den där satans hostan man inte blir av med :(
Har även vågat mig ut en stund.........lär ju göra av med lite av löningen :P

Fuck vad kallt det blivit ute!!!!!!

INTE bra för hostan.

Kommer bli fett drygt att jobba .
Har många kvällar här framöver,gillas inte men jobb är ju jobb och behöver ju pengarna.

Fanny är väl inge bättre så blir att ringa läkarn på måndag.

Hon har gnällt hela kvällen och vägrar sova :(

VET INTE VAD SOM FELAS HON SÄGER JU INGET?!!

GÖR ONT I MIG NÄR JAG INTE VET VAD JAG SKA GÖRA :(:(:(

Ska bädda ner mig nu med min älskling och glo på film!!<3

***********************

''Vill bli frisk börjar bli sugen på en karatefylla :P''
Väldans länge sen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0