lite klagande som vanligt!

Fuck vart inge jobb för mig i dag,fan fan fan! !!!
Orkar inte med dessa jävla sjukdomar mer..........
Jag hostar som fan å känner mig mörbultad i hela kroppen,fanny hade 40 graders feber,hostar, snorar å är allmänt gnällig och utråkad.
Å ja vem är inte utråkad??
Trött på att bara gå här hemma :(
Sen behöver jag ju faktiskt jobba!!!!
Hur ska vi annars klara oss med alla dessa jävla räkningar som trillar in!!??

Ne nu får det vara nog!!!!


Har ju även blivit väldans kallt ute å en annan behöver både ny jacka och nya skor!
Fler utgifter å inga pengar.........alltid lika skoj :(
Mina skor har gått sönder och jacka har jag ingen alls,inte lätt att hålla sig frisk om man inte kan klä sig ordentligt heller!! :(

Ne försöka vara lite positiv,kan inte gräva ner mig helt!!!
Finns ju värre saker man kan råka ut för!!!
Man ska vara tacksam för det man har !:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0