i dag är.......

I dag är det ju fars dag som alla nog vet :P
Smög upp eller försökte i allafall men fanny var en aningens högljud å stojig haha
Fixade lite god frukost medans Mathias fick sovmorgon.
Medans jag stökade i köket ritade Fanny en fin teckning till pappa<3



Har även pysllat med sånt där skojigt som att tvätta,när det var klart åkte vi till svärfar för mer firande och nu är vi hemma och njuter av lungnet!
Känner mig frussen och har ont i huvudet......
Bara man INTE börjar bli sjuk igen??!!
Fan är ju inte ens frisk från dom andra två sjukorna :(

Ja ljust ja, dom ringde ju och erbjöd mig vikariat i grycksbo.
Kändes som jag fick en spark i magen när hon sa de, fan jag har varit på samma ställe i snart fyra år vill inte till nått nytt!!!!
Men sen frågade hon om jag hade körkort för det krävdes och nej 'synd nog ' hade jag ju inte det.
Snacka om jag vart glad!!
Kan jag pusta ut för denna gång men snart så blir jag nog plaserad nån annanstans.....:(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0