fy fan!!!

I dag har fanny verkligen testat mitt tålamod!!!!
Hittar på hyss,trotsar och lyssnar inte ett smack!
Jobbigt som Fan är det :(
Även nätterna börjar bli ett helvete.............
Hon vaknar fem gånger per natt,sitter utanför våran dörr och ylar tills vi lägger henne igen,detta har pågått flera månader nu.
Har provat det mesta,har en lampa tänd i hallen å  låter det lysa på toa så hon ska slippa gå upp i mörkret,å nej är inte lyset som stör hennes sömn för de är nu jag börjat tänt i hopp om att hon ska kissa och lägga sig själv.
Nu ska jag testa några nätter att strunta i henne,låta henne gnälla sig trött och hoppas på att hon går och lägger sig sen när hon märker att vi inte kommer upprusandes.
För så jhär kan vi inte ha det!!!
Ingen sömn,dåligt humör och lite tålamod :(
Om denna dryga period bara kunde nå sitt slut så.
Hon är ju världens goaste stundvis,om hon kunde vara så luite mer<3
Älskar min skrutta men detta är jobbigt.

Har haft besök här på kvällen, smaskat tacos och busungarna fick leka lite :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0