fÖRSTA ADVENT!




I dag har varit en skit dag,bråk och tjafs mest hela dagen lång :(
Envisa som fan är vi båda två så ingen ger sig...men nu är de bra för denna gång haha<3

Älskar min 'IDIOT'


Var väl ner på den så kallade julskyltningen men var väl inte mycke att hänga i julgranen!!
Fanny såg nån tomte och åkte karusell så hon är nöjd och det är ju det som räknas<3
Nu har vi tänt första ljuset här hemma så Fanny och jag adventsmyser medans pappa jobbar och sliter.
Han har jobbat extra hela helgen.
Fattar ju att de blir lite mer bråk ljust nu !!!
Jag och Fanny är sjuka hela tiden,jag blir gaaaalen av att bara gå här hemma och då får ju Mathias ta skiten :(
Sen eftersom jag är sjuk kan ja inte jobba så mycket så stackars älskling får gå in och jobba extra varendaste lediga dag,tacka fan för att vi är sura ooch trötta!!!!
Men vi har fixat värre skare än så!
Lite bråk rensar ju bara luften :P<3

Lär väl lungna ner sig snart å allt blir som 'vanligt'
Mest synd är det om skruttan som får höra mamma och pappa bråka :(

I morgon blir det tidigt,prover för mig,dagis för Fanny sen kommer elektriker hit och ska fixa med massa skulle ta hela dagen så jag och Mathias drar nog till borlänge!!

SHOPPA!!!! :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0