arg som fan!!!!!

Har haft el gubbar i hemmet hela dagen,dom byter kontakter och kablar.
Så för stunden är det  gööööör skitigt här hemma!!!
Sen står deras saker överallt.........
Dom återkommer tidigt i morgon och  jag hoppas dom hinner klart under dagen!!
Drygt att man inte kan vara i sitt eget hem ju.
Sen förstör dom mina fina tapeter buuuuhhäääää :((((((
Dom är ju försiktiga men på vissa ställen måste dom klippa upp tapeten för att komma åt alla elkablar.

Vi flydde då hemmet tidigt i morse,åkte över till borlänge och haft en shopping dag med god mat på resturang :)
Köpt en skit snygg tavla har jag oxå gjort!

Nu mot kvällen gick jag till tvättstugan, ställde dit tvätten tidigare så jag bara kunde lägga i när vi kom från borlänge.
(har inte tvättstugan i samma trapp där jag bor)

Jävlar vad arg jag vart när jag insåg att tvätten som var slängd under ett bord var våran!
Nån  vidrig idiot har slängt ur våran tvätt och stulit våran tvättkorg :O
Vem fan vill ha nån annans lortiga äckliga tvättkorg????
Ne fy fan för vidrigt folk!!!!
Är så arg så jag kokar!!!!!!



tavlan!!!
den är stor! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0