varför felas allt??

Fan dagarna bara försvinner i tomma intet!!
Känns som det är för mycket ljust nu men va fan vi fixar det :)
I dag var sista dagen på jobbet........eller nej då inte riktigt men sista dagen på vikariatet,känns TRÅKIGT vill inte vara timmis!!!
Men även det får gå har ju liksom inte så mycket till val..........
Tycker bara det är skitdåligt att nya vikarier får gå på rad medas en annan får vara timmis.

Inte det minsta rättvist!

Sen är det krångel med bilfan oxå, den vägrar starta :(Passar ju utmärkt nu när vi är mitt i en flytt...INTE!!
Men som allt annat får även detta gå....
Inte så skojsigt att slänga ut massa pengar på den när det finns så mycket annat man vill göra för pengarna.
Sen ska man ju till tandläkaren i morgon,VILL INTE 'gråter en skvätt'
Det är fan nått av det jobbigaste jag vet.
Man ligger där alldeles stel av skräck, vet inte vad som ska hända,smärtan som sticker till när man minst anar det.
 
Är synd om mig!

I går var jag ute med Fanny å hennes kusin, har igentligen inte tid men måste ju låta Fanny få göra nått roligt.
Hon vart så ledsen när Emma skulle åka hem, har saknat kusinvitamin ju<3

Bilder!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0