skönt!

I dag har det varit sommar :)
Så härligt väder!
Tog ut basängen åt Fanny så hon fick plaska å busa omkring lite, snacka om skönt att inte ha några trappor utan kan bara gå rakt ut :)
Visst de är ingen riktig uteplats men den duger mer än väl om man jämför mot det vi haft.

När jag vaknade i morse så lyssnad jag om fanny vaknat men hörde inget, efter en liten stund hörde jag en ynklig knackning på dörren..men inte kom hon inrusandes som jag trott haha ne hon väntade på att jag sa kom in.

Goa unge<3

Har vart över till borlänge och gjort slut på alldeles för mycket pengar, men va fan ska de shoppas ska det göras ordentligt! ;D



......................................................................................................................


Kommentarer
Postat av: Anna - Gravid ♥

Tack! Ja somriga bilder påminner en faktiskt mycket om barndommmen. Kankske beror det på att man som barn hade roligast på somrarna? :-)

2010-05-31 @ 23:56:44
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0