skit på er!!!!!!!

Fan vad det är mycket att göra, samtidigt som man ska oroa sig över ekonomin nu när man blir timmis igen.
Lär väl inte få en enda dag, vill bara skrika rakt ut!!!!!
Har ju dubbla hyror så jag måste få lite jobb.......
Sen är jag så jävla trött på ALLA som fan inte kan ställa upp nånting!!!
Sååååååååå jävla dålig stil när ni vet hur mycket vi har att göra.
Men fråga inte oss om nånting heller!
Har vi gjort er nånting eftersom ni skiter fullständigt i oss och Fanny????
Man kan ju börja undra.
Men tänk på det den dagen Fanny fattar hur ni beter er, den dagen hon känner att andra är viktigare.....

Blir bara så ledsen å trött på hela skiten :(

Är jag så hemsk och värdelös??

Är klar med kök,hall och nästan Fannys rum.
Ska börja med vardagsrummet i helgen och hoppas det snart är klart för då är det bara vårat sovrum kvar,köksluckorna,dörrarna och lite annat smått,flyttstäd och vindsrensning...ja eller lite kvar är det ju knappast!!
Shit detta ska man fixa på bara tre veckor :O

Ne nu måste jag göra lite nytta!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Låter inte kul det där! hoppas det löser sig!



Resan var verkligen kanon! :-)

2010-05-05 @ 20:06:36
URL: http://annacondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0