neee fy fan!!!

Fattar inte att det är nästa vecka som flytten ska ske????
Om man tittar på hur rörigt det är här så vet jag inte hur fan vi ska lyckas?
saker,penslar,färg och andra verktyg utspritt överallt!!!
Färgklickar som ska skrubbas bort både här och där.
Tapet som ska upp köksluckor som ska göras klart.
flytta allt från andra lägenheten hit.
Flyttstäda både i gamla och nya.
Ne fy fan är ett helvete som väntar oss!!!!!

Sen fick jag ett annat mindre skojsigt besked,vart ju nå krångel med vikarieförmedlingen(dom är ju pantade och fattar fan ingenting) Jag ska jobba ALLA helger från mitten av juli till tå veckor in i september....
Ja ni läste rätt!!!
Alla jävla helger :(
Slavarbete!!!
Men man vill ju inte säga nej heller,är ju rädd att man blir utan jobb.
Anledningen till detta är ju att det vart en fetingmiss och jag fick ta det som vart kvar.
Nu var det en helg mitt i som jag tog bort,måste ju få lite ledigt!!
sen är jag ledig en vecka i augusti så det ska nog gå ändå.
I värsta fall kan man ju alltid kolla om nån annan vill jobba nån dag!
Men är fan inte kul!!!
Är ju oftast på helgen som man hittar på nått skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0