Lill skrutt blir stor<3

Känner att jag är så jäkla nöjd med min nya fina lägenhet!!
Som vi har slitit i flera veckor nu,jobbat å sen renoverat direkt efter jobbet typ varje dag till sent på kvällarna.
Känns som man försummat lillskruttan....men snart är det över och vi kan bara njuta och ha det bra<3
Fanny får äntligen sitt rum, som jag längtat efter denna dag!
Kom ju även  på att hon fyller ju år om ca 2.5 veckor så måste handla lite presenter och tänka ut nån tårta :)
Tänk att min lilla skruttis blir hela tre år, vart tog tiden vägen???
känns som igår hon var alldeles färsk å hjälplös<3
Och nu är hon stora tjejen!

Unerbart att slippa tillbringa en till sommar i våran gammla lägenhte!!!!
För den värme som blir på sommaren där önskar jag INGEN!
Och jag överdriver inte,behöver inte det för det har varit hemskt!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0