cirkus

I går var jag,syrran,brorsan,min mor,fanny,helena och Fannys kusin på cirkus.
Var länge sen man var på nått sånt så lite skoj var det ju.
Saknade dock alla roliga djur,fick nöja oss med hundar och några hästar.
Fattar ju att det inte är så lätt att resa med djur och samtidigt ta hand om dom på bästa sätt.
Dom ska ju vara fria och inte leva i 'fångenskap'
Mindre skoj var ju värmen i tältet trodde fan att jag skulle flyta bort haha.
Sen kunde ju min lilla busunge inte sitta still en sekund,studsa och klättrade omkring mest hela tiden :P
Hon var så trött när vi kom hem, vart en lång dag med först dagis från tidiga morgon och sen cirkus in på sena kvällen.

Bilder!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0